Stabilne PLD

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 17 Lis 2005, 13:06:45 CET

On Thu, Nov 17, 2005 at 12:58:39PM +0100, Marteen wrote:
> Tak przygladam sie tej dyskusji i tak sobie mysle ze:
>
> 1) W chwili obecnej tak naprawde to przydalaby sie jakas porzadna wersja
> dyskietki do instalacji
Zrób !
Np.: jak dla mnie rescue/live/install czy własna wymodzina mi pasuje,
instalator dyskietkowy nie jest mi potrzebny wiec sie za niego nie wezme
bo mi nie jest potrzebny i kółeczko się zamyka.

Ewentualnie zostawić instalator na 2.4. i go dokończyć i liczyć się ze
stanem że np jakiegoś konkretnego sprzętui nie będzie wspierać chyba że
znasz opcję rozepchania 1.44mb na coś wiecej (aktualnie kernel 2.6 się
nie mieści a jeśli nawet ... gra niewarta świeczki jak dla mnie.)

> 2) Przydalaby sie kontrola nad tym co trafia do stable bo 2 czy 3 razy
> zdarzylo mi sie ze serwer odlecial i trzeba bylo robic reinstalacje z nowym
> zestawem pakietow.
Zrób !

> 3) PLD ogolnie rzecz biorac nie jest najgorsze, ale zawsze moze byc lepsze:)
Bywają i cięższe dni.

Zamiast gderać robić. Pisac i pokazywac że udało mi się zrobić to to i
to. Mi to działa, mały krok do przodu.

ah te flejm bitwy !

pozdrawiam,
m.

--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa