Stabilne PLD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 17 Lis 2005, 14:04:53 CET

On Thu, 17 Nov 2005, Kamil Kosiński wrote:

> I dzieki takiej postawie PLD zmierza do nikąd.

To ja już wolę obecny stan - wiecznie niedomkniętą dystrybucję - niż to, co
obecnie jest z Ra: ludzie mają serwery postawione na Ra i jedyne co mogą
zrobić to wziąć je do domu i postawić od nowa AC... bo nikt nie ma ochoty
zająć się aktualizacją bieżących dziur na Ra :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004