Problemy z XMMS i GTK

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Czw, 17 Lis 2005, 15:35:00 CET

> Robiłem ostatnio parę upgradów na kompie. Niestety sporo tych zmian było
> i nie wiem po której problemy się pojawiły.
> Ale wszystko szło z AC.
> Otóż teraz we wszystkich aplikacjach GTK 1 czcionki zwariowały.
> Żadnych polskich liter i do tego są wielkie.
> Między innymi w XMMS.

Zauważyłem, że na konsolę XMMS wyrzuca:

Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation
Gdk-WARNING **:     ISO8859-2

Googlałem, ale niestety znalazłem tylko informacje że coś takiego się
pojawiało u różnych osób, a nic co z tym zrobić co by pomogło w moim
przypadku.
Fonty mam wszystkie zainstalowane, z resztą od dawna ich nie ruszałem.
We wszystkich innych aplikacjach fonty chodzą dobrze, nawet w GTK2.
O co chodzi z tym FontSet'em??

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>