Stabilne PLD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 17 Lis 2005, 14:22:41 CET

On Thu, 17 Nov 2005, Michal Abramowicz wrote:

> On Thu, Nov 17, 2005 at 02:04:53PM +0100, Jacek Osiecki wrote:
> /ciach

> bo jak widać nikt z deviloperów nie jest, nie ma lub nie chce tego
> zrobić, ponieważ do tego życie go nie zmusza czytaj nie zmuszają $.

Wiesz, tylko w takim razie naprawdę zamrażanie dystrybucji jest głupotą.
Ja akurat swój serwer i tak przeprowadzam na nową maszynę, ale już sam się
zastanawiam czy dobrze robię instalując AC zamiast normalnego debiana...

> ra można używać dalej, jak ktoś tm zrobi poprawkę coś dorobi i poprawi i
> podzieli się tym to chwała mu zato.

Po co więc w ogóle robimy freeze dystrybucji?

> dodam odrazu żeby móc coś rządać trzeba cos móc dać, np wsparcie,
> sprzęt, własną pracę w jakiejś części a ostatecznie $ dla osoby która to
> zrobi bo np ja tego nie umiem a potrzebuję.

W takim razie ja optuję za niezamykaniem dystrybucji - bo nie daje to
absolutnie niczego poza problemami.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004