openssh ?

Mirosław Dyduch (o2) dydko1 w o2.pl
Czw, 17 Lis 2005, 15:52:47 CET

> wydaje mi się, że pełna transmisja szła, ale głowy nie daje se uciąć na
> tą chwilę bo wiele spraw mi się teraz nawaliło i najzwyczajniej w
> świecie nie pamiętam już :)

Miałem coś podobnego na 2.6.14. Wydaje mi się ze problem tkwi w fifo w
OUTPUT na 2.6.14.x.x. Upload z routera bardzo mi spadł przez www, ftp,
ssh zaczeło się ciąć itp. Po powrocie do 2.6.13 wszytko wrócilo do normy.
Załóż jakieś kolekowanie na ten interfejs jak przestanie się ciąć to wina
fifo.

--
Pozdrowienia,
 Mirosław Dyduch