Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Czw, 17 Lis 2005, 20:44:49 CET

On Thu, 17 Nov 2005 19:18:06 +0100
Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com> wrote:

> A co by to niby zmieniło? Kilka giga iso na ftp-ie, z których i tak by
> nikt po miesiącu nie korzystał, bo by były nieaktualne.

Muszę z przykrością się zgodzić. Myślałem sobie dzisiaj trochę o tym co
napisałem i co ludzie odpisywali i moje propozycje nie mają sensu.
Masz rację. Nie ma sensu robić obrazów płytek. Na ftp są paczki, a przy
użyciu rescuecd można zainstalować system. Czego chcieć wiecej :)

> Mów za siebie.
Mówie, ale chyba jednak się myliłem. Miałem dzisiaj jakiś taki dziwny
dzień. Marzenia, plany itd. itp.

PLD jest fajne takie jakie jest :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org