Stabilne PLD

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 17 Lis 2005, 21:45:53 CET

On Thu, Nov 17, 2005 at 08:44:49PM +0100, Kamil Kosiński wrote:

> Muszę z przykrością się zgodzić. Myślałem sobie dzisiaj trochę o tym co
> napisałem i co ludzie odpisywali i moje propozycje nie mają sensu.
> Masz rację. Nie ma sensu robić obrazów płytek. Na ftp są paczki, a przy
> użyciu rescuecd można zainstalować system. Czego chcieć wiecej :)
dzisiaj po przeanalizowaniu musiałem znajomemu odradzić pld.
Dlaczego?
Bo on nie ma netu. Wogóle.
Więc - jak miałby z pld korzystać?

Nie jestem zwolennikiem zamrażania na siłę, takiego jak w ra, ale -
mając do wyboru sytuację gdy jest iso, a gdy iso nie ma - wolałbym to
pierwsze.
O - a może jakaś firma/developer chciał(a)by dorobić i tworzyć
iso/sprzedawać je?

Taki zestaw bazujący na jakimś stabilnym snapshocie pld, ale z jakimś
zestawem/narzędziem do instalacji. No a potem upgrade z źródeł
normalnego pld, rzecz jasna już na własną odpowiedzialność ;)

Przy cenie kilkunastu zł za wydanie - byłby to w miarę pewny grosz dla
firmy...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI