Stabilne PLD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 17 Lis 2005, 21:37:11 CET

On Thu, 17 Nov 2005, Adam Gołębiowski wrote:

> W pewnym momencie gcc 3.3, którego używamy w Ac będzie po prostu za
> stare, i trzeba będzie przejść na nowe. Co wtedy?

Wtedy po prostu przebudowanych by było mnóstwo pakietów, być może tak jak
zaproponował Wojciech Potaczek zostałyby odpowiednio otagowane.

Jest to nieporównanie lepsza sytuacja od obecnej - gdzie niby mamy zamrożony
etap dystrybucji, do którego update'y pojawiają się zdecydowanie za późno -
o ile w ogóle się pojawiają. I po dwóch latach ktoś kto się zdecydował na
PLD nawet nie może sobie zrobić upgrade'u - chyba że pociągnie tych parę
giga obrazu dysku i będzie się bawił w przygotowywanie bezpiecznego
scenariusza podnoszenia RA do AC, AC do TH...

> Do udzielających się w wątku niedeveloperów - jeśli poza dobrymi radami
> (które niewątpliwie są, dobre), nie macie zamiaru nic więcej wnieść do
> tego wątku (np. deklaracji 'ja zrobię to'), zakończmy to.

Obecny status po prostu daje względną stabilizację i pewność że jako admin
nie obudzę się z ręką w nocniku. Bardzo fajnie by było, gdyby np. po
wygenerowaniu nowych rpmów nie kasowano poprzednich - powiedzmy dwa release
w tył - żeby w sytuacji gdy upgrade powoduje ZONKa, można było od razu
wrócić do poprzedniej wersji. Obecnie jest to o tyle trudne, że poprzedniej
wersji już po prostu nie ma.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004