Stabilne PLD

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 17 Lis 2005, 22:18:06 CET

> Nie jestem zwolennikiem zamrażania na siłę, takiego jak w ra, ale -
> mając do wyboru sytuację gdy jest iso, a gdy iso nie ma - wolałbym to
> pierwsze.
> O - a może jakaś firma/developer chciał(a)by dorobić i tworzyć
> iso/sprzedawać je?

Ja moge conajwyzej mini-iso wspierac i generowac co jakis czas. Na duze
isos mi po prostu braknie czasu. Ale pierw bym musial znalezc czas na
doprowadzenia installera do dzialania. A z tym moze byc kiepsko :(

> Przy cenie kilkunastu zł za wydanie - byłby to w miarę pewny grosz dla
> firmy...

Mam dosc pogoni za pieniadzem. Przez to nie mam czasu dla siebie (i
PLD). Ale czyms trzeba placic za chleb, a jakie sa polskie realia
dotyczace wynagrodzenia to chyba kazdy wie.

M.