Stabilne PLD

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 17 Lis 2005, 22:31:05 CET

Dnia 17-11-2005, czw o godzinie 21:49 +0100, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):
> To by było fajne - czekamy aż podeślesz łatkę na pld-ftp-admina to
> implementującą.

W czasach przed rewolucją na ftp w main i ready był katalog old z
poprzednimi wersjami. Nie wiem jak teraz funkcjonuje automatyka ftp, ale
gdyby do tego powrócić... wystarczy po dorzuceniu nowych pakietów
odpalać mvoldrpm.sh, który załatwia przenoszenie pakietów do old.
Ja mam ten skrypt, bo kiedyś na liście ktoś podał linka do niego i po
ustawieniu keepdownloads w poldku mam swoją kopię pakietów, ale zamiast
u każdego usera to lepiej żeby tak było na ftp...
Krystian T

        "errare humanum est..."