Stabilne PLD

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 17 Lis 2005, 23:15:10 CET

On Thu, Nov 17, 2005 at 10:18:06PM +0100, Marcin Król wrote:

> Ja moge conajwyzej mini-iso wspierac i generowac co jakis czas. Na duze
> isos mi po prostu braknie czasu. Ale pierw bym musial znalezc czas na
> doprowadzenia installera do dzialania. A z tym moze byc kiepsko :(
wiem, ale - miniiso jest dla tych co mogą sobie pozwolić na ściągnięcie
systemu z sieci, instalacje przez sieć.
A brakuje takiego właśnie "kompletu".

> Mam dosc pogoni za pieniadzem. Przez to nie mam czasu dla siebie (i
> PLD). Ale czyms trzeba placic za chleb, a jakie sa polskie realia
> dotyczace wynagrodzenia to chyba kazdy wie.
ano tak bywa...
Tym niemniej - sadze ze to byloby ciekawe zajecie dla jakiegos studenta
ktory nie ma "normalnych" wymagan, z nudow chcialby cos ciekawego
zrobic, a tak mialby chociaz czesciowy zwrot wlozonej pracy...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI