Problemy z XMMS i GTK [OT]

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 17 Lis 2005, 23:32:37 CET

Mariusz Goch (pH4Lk0n) wrote:

> Do tego używam FVWM-Crystal, no i mam ustawione Sticky dla XMMS'a.
> Tak chyba nawet było w standardowej konfiguracji.
> No a teraz bezpośrednio po uruchomieniu jest na wszystkich panelach, ale
> jak tylko otworzę nowe okno (np. Playlisty), to od razu wszystkie okna
> XMMS tracą Sticky.

Niekonstruktywna uwaga:

Ten model chyba tak ma - ja sie nauczyłem, że nie należy przełączać
widoczności okienek playlisty i equalizera bo znikają - generalnie
do sterowania xmms-em używam ikonek playera fvwm-crystal i się tym
nie przejmuje - przynajmniej playlista nie zajmuje mi miejsca na
desktopie ;-) - a jak chcę zmienić kolejność odtwarzania to
"menu play" -> "Pokaż/ukryj odtwarzacz"

Z ciekawości - której wersji fvwm-crystal używasz?

BTW. poldek:/all-avail> ls -I fvwm* xmms gtk+
fvwm-crystal-3.0-0.2   			<-- polecam tą wersję !!!
fvwm2-2.5.14-2
fvwm2-icons-2.5.14-2
fvwm2-perl-2.5.14-2
gtk+-1.2.10-16
xmms-1.2.10-4

i nie mam opisywanych objawów z aplikacjami GTK+.

Pozdrawiam,
Marek

PS. Można jeszcze pogrzebać w ustawieniach styli okien fvwm-crystal
(Menu Crystal -> Menu dewelopera -> WindowStyle) zauważyłem, że
gdy ustawi się opcję Title (generalnie xmms ma własną belkę
i fvwm-crystal nie wyświetla dodatkowej swojej) dla okienek Equalizera
i Playlisty to aktywuje się im "utracona" opcja Sticky (a belki
systemowej i tak nie widać) - być może trzeba by sprawdzić
jakiego rodzaju są to okienka i zmienić "na trwale" ustawienia stylu
dla tych okienek w fvwm-crystal.