[amd64] INIT: PANIC: segmentation violation!

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Pią, 18 Lis 2005, 11:22:50 CET

Witam!

Zwracam się z ogromną prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Otóż
po ostatnim upgredzie dystrybucji (drzewko ac-amd64) i przejściu z
dev na udev nie mogę podnieść systemu. Po wykonaniu wszystkich
rc.scripts, w momencie gdy system powinien wyświetlić monit o nazwę
użytkownika i jego hasło otrzymuję na konsoli:

INIT: PANIC: segmentation violation! sleeping for 30 seconds

by po 30s wyświetlić ten komunikat ponownie i tak w kółko. Zainstalowane mam (pakiety z ac-ready):

glibc64-2.3.6-2
kernel-2.6.14.2-4
udev-071-5

Ktoś mógłby wskazać przyczynę i naprowadzić na rozwiązanie?
Z góry bardzo dziękuję!

Moscow City Ballet - od 29 listopada do 27 grudnia w Polsce,
sprawdź czy także w Twoim mieście - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fmcb11.html&sid=569