Stabilne PLD

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 18 Lis 2005, 13:34:00 CET

On Fri, Nov 18, 2005 at 01:13:24AM +0100, qrwamaca w go2.pl wrote:

>   polecam zajrzeć na allegro w jakich cenach są sprzedawane plytki z
> distrami. Po odliczeniu kosztu plyt i amortyzacji sprzetu na bulke z
> maslem nie zostaje.
darmowe plytki ;)
a spojrz na takiego redhata np? ile kosztuje?
albo pudelkowe suse?
albo...

nie chodzi o to wylacznie by spaczkowac pld i wystawic na ftp.
Ale o to by spaczkowac, zrobic instalator/szczegolowy opis instalacji i
sprzedawac - albo wysylkowo, albo udostepniajac dostep do ftp po
przelaniu kasy ;)
oczywiscie instalator/opis niegplowy i niedarmowy, tak by nikomu nie
przyszlo na mysl wystawienie tego publicznie ;)

nie wiem jak inni, ale sam bym sie skusil na cos takiego i kilku osobom
tez polecal.
z np 20zl za sztuke - 10 osob w miesiacu to juz 200zeta, czyli prawie
tyle co stypendium ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI