Multi wglad do pliku LOG'a

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pią, 18 Lis 2005, 21:09:24 CET

juz sie przejasnilo, tail -f pelni najprawdopodobniej swoja funkcje
poprawnie, okazuje sie ze to co widze w konsoli serwera, logowane jest
do jego pliku loga sekwencyjnie co jakis czas partiami :(

Wobec tego moje pytanie, z innej nieco beczki:
Czy jesli uzywam screena do owego serwera, ktory dziala na jednej z
jego konsol, mozna jakos przekierowac braz z tej konsoli do innego
usera, ewentualnie czy moze w jakis sposob dwoch userow (2 osoby)
zalogowac sie na jedno konto/konsole i z niej korzystac?
Z gory dziekuje za dalszy dialog i pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP