Stabilne PLD

Marcin Król hawk w limanowa.net
Sob, 19 Lis 2005, 15:41:15 CET

> No więc ja jestem developerem i ten stan nie jest idealny :> Nie wszyscy
> mają w domu 3Mbity jak ja, albo stawiają maszyny na uczelniach/w firmach,
> gdzie kable prawie palą sie od prędkości. Niektórzy mają neostradkę, albo
> coś innego i też chcieliby posmakować, a do tego trzeba iso!

Znaczy neostrada to za malo na instalacje przez siec? Czyli jak ja na
swoim SDI mam codziennie synchronizowany mirror jednej architektruty i
calego repozytorium CVS/SVN to jestem nienormalny? ;)

> Masowa instalacja PLD w np. laboraorium też jest do bani, bo muszę spędzić
> X godzin nad jedną maszynką, żeby ściągnąć i zainstalować pakiety z sieci
> i kontrolować, jak to idzie, potwarzać X razy te samą procedurę na 16
> maszynach, bawić się 16 razy przez rescue - bleeee

1. Mirror lokalny! Bez tego sie mozna pochlastac przy wiekszej ilosci
maszyn :)
2. Instaluje sie jedna maszyne (szybko (patrz pkt.1), gora 2-3h wlacznie
z dopieszczeniem konfiguracji), a potem sie klonuje udpcastem tudziez
windzianym ghostem na dowolna ilosc maszyn.

M.