Zamieszanie w fontach

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Sob, 19 Lis 2005, 16:30:05 CET

Witam,
Odkryłem dzisiaj szokującą zależność w fontach.
Sprawdzałem to na nowo postawionym PLD z repozytorium AC.
Otóż mając zainstalowane fonty z Xów:
X11-fonts-100dpi-6.8.2-3
X11-fonts-100dpi-ISO8859-1-6.8.2-3
X11-fonts-100dpi-ISO8859-2-6.8.2-3
X11-fonts-6.8.2-3
X11-fonts-75dpi-6.8.2-3
X11-fonts-75dpi-ISO8859-1-6.8.2-3
X11-fonts-75dpi-ISO8859-2-6.8.2-3
X11-fonts-ISO8859-1-6.8.2-3
X11-fonts-ISO8859-2-6.8.2-3

Wszędzie mam polskie znaczki, poza aplikacjami GTK.
Np w xmms wygląda to dosyć dziwnie, bo na playliście polskie fonty są, a
we wszystkich oknach konfiguracyjnych i wyboru plików już znaków nie ma.

Natomiast po usunięcie pakietów:
X11-fonts-100dpi-ISO8859-2-6.8.2-3
X11-fonts-75dpi-ISO8859-2-6.8.2-3
X11-fonts-ISO8859-2-6.8.2-3

Polskie znaczki ze wszystkich aplikacji oczywiście zniknęły i tutaj szok
w GTK się pojawiły.
Jakiś czas temu po którymś upradzie zniknęły mi te polskie znaczki z GTK
i próbuję je odzyskać na najróżniejsze sposoby, ale ta zależność mnie po
prostu rozbiła.
Czy mógłbym mi to ktoś wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje??

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>