cron i uruchamiane run-parts, cos chyba jest nie tak..

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Pon, 21 Lis 2005, 00:13:58 CET

On Sun, Nov 20, 2005 at 08:13:10PM +0100, Marcin Król wrote:

> Jakbys jeszcze napisal, ktorego crona tam uzywasz... Bo widzisz, szklane
> kule maja to do siebie, ze sie ciagle psuja :) Ja na vixie nie mam
> takiego problemu na zadnej maszynie.

Ehh.. :)

> # rpm -q vixie-cron
> vixie-cron-4.1-6

$ rpm -qa | grep cron
vixie-cron-4.1-6

$ rpm -qa | grep kernel
kernel-grsecurity-smp-2.6.14.2-4

Na innch maszynch mam non-smp, pakiety praktycznie identyczne pobierane
z ac, ac-updates-security, ac-updates-general, ac-ready..

--
best regards
q#