instalacja openssh

Pon, 21 Lis 2005, 09:36:19 CET

On Monday 21 of November 2005 09:40, Pawel Bobrowski wrote:

> Mam teraz kolejny problem - chcę zainstalować openssh żeby mieć zarówo
> klienta jak i serwer ssh. Po usunięciu klienta ssh
> poldek -e ssh
> użyłem standardowo:
>
> poldek -i openssh
> pobrał cos takiego
> openssh-4.1p1-2.i686.rpm
> i nie wyrzucil zadnych bledów ale
> jednak w binariach brak pliku wykonywalnego ssh
> wiec jakby nie byl zainstalowany......

poldek:/all-avail> ls *ssh*
kdeutils-kdessh-3.4.3-1
kdeutils-kdessh-i18n-3.4.3-1
libssh2-0.11-1
libssh2-devel-0.11-1
nagios-plugins-ssh-1.4.2-2
openssh-4.2p1-5
openssh-clients-4.2p1-5
openssh-gnome-askpass-4.2p1-5
openssh-server-4.2p1-5
openssh-x11-askpass-1.2.4.1-3
php-pecl-ssh2-0.9-4
rssh-2.2.2-1
scanssh-1.6b-2
ssh-askpass-fullscreen-0.3-1
14 pakietów
poldek:/all-avail> desc openssh-clients-4.2p1-5

Package:        openssh-clients-2:4.2p1-5
Ssh (Secure Shell) to program służący do logowania się na zdalną
maszynę i uruchamiania na niej aplikacji. W zamierzeniu openssh ma
zastąpić rlogin, rsh i dostarczyć bezpieczne, szyfrowane połączenie
pomiędzy dwoma hostami.

Ten pakiet zawiera klientów służących do łączenia się z serwerami SSH.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright