Brak usb

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 21 Lis 2005, 10:44:31 CET

Dnia nie 20. listopada 2005 15:33, Grzegorz napisał:

> Narazie to ja moge tylko napisać czego próbowałem i że nic mi nei wyszło...

No może coś jednak wyszło bo znalazłem, że źle jest montowany w rc.sysinit
/proc/bus/usb. Źle, znaczy po swojemu, a nie zgodnie z tym co jest wpisane w
fstab.
Więc tak jak napisałem w poprzednim liście, do poprawienia jest montowanie
systemu plików usb w rc.sysinit.

U mnie jest już dla zwykłego użytkownika oki. Ale saned nadal nie może
udostępnić tegoż skanera... :|

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Szklanki i piękna dziewczyna zawsze są w niebezpieczeństwie. (Miquel
Cervantes)