openoffice - problem z eksportem/zapisaniem jako inny typ

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pon, 21 Lis 2005, 12:49:00 CET

Hej,
Jak w temacie. OO2 Writer od Arka przy probie zapisania jako DocBook
albo Word2003XML (możliwe że inne też), wyrzuca błąd: "Error saving the
document [nazwa]. Write Error. The file could not be written." Dodam że
w tym samym miejscu w natywnym formacie zapisuje się bez problemów,
podobnie zresztą jak do RTF albo HTML, a nawet Office97/2000 (troszkę to
wygląda jakby miał problem z eksportem do XMLa, tyle że przecież sam
format natywny też jest oparty o XMLa więc... sama już nie wiem).
Podobny problem występuje w Calcu przy próbie zapisania jako
Excel2003XML, ale CSV albo HTML np. już się zapisuje.

Czy to jest problem:
a) tylko u mnie - u innych Arkowy OO eksportuje dobrze
b) tylko w PLDowskiej paczce
c) "oryginalny" OO2 też tak ma

Jeśli a) to może brakuje mi jakichś pakietów? (jakich?)

Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedź.
Liliana