Problem z usb-storage przy bootowaniu systemu.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 21 Lis 2005, 12:53:24 CET

Dnia poniedziałek, 21 listopada 2005 12:20, Tomasz Witek napisał:
[...]
> moze jakis opis, jakies obrazy...
> Ja mam na penie rescue, moze libe bylo bu tez fajne ?

Powiem więcej - dzisiaj zrobiłem (chyba, formalny test za godzinę) Live
odpalane z PenDrive'a przy czym root siedzi na ext2 i jest modyfikowalny.
Spakowane są tylko binarki. Właściwie to można bez problemu na odpowiednio
dużym gwizdku zainstalować całe PLD w RW. I tylko wystarczyłoby inaczej
generować initrd.

Przed publikacją tego co zrobiłem muszę trochę przywrócić funkcjonalność
skryptu startowego linuxrc z initrd bo go przyciąłem jedynie do moich
potrzeb (maszyna bez żadnego dysku pracująca wyłącznie na tym gwizdku). Do
tego mam zmienioną (dopasowaną) listę pakietów zainstalowanych. Wogóle jest
to oparte na mini-LiveCD.