PHP5 i PHP4 na jednej maszynie ?

Enleth enleth w enleth.com
Wto, 22 Lis 2005, 13:01:18 CET

Dnia wtorek 22 listopada 2005 10:59, pszemaz WP napisał:
> Witaj PLD:!
>
> Obecnie mam zainstalowane php5 i jest super. Nie chce tego zmieniac.
> Ale do jednej czynnosci potrzebuje php z serii 4.x.x.
> Kiedys instalowalem, ale poldek z automatu wywalil mi php5 niestety.
> Pytanie jak zrobic zeby doinstalowac na maszynie php4 tak zeby tez nie
> stalo sie domyslnym php w systemie, tylko po prostu zeby bylo?
> Z gory dziekuje za odpowiedz!

Możesz dokompilować php4, najlepiej z --prefix=/opt/php4 żeby konfliktów w
plikach nie było, ustawić jako CGI w apaczu na *.php4 i będzie działać. Tylko
że troszkę wolniej niż przez APXS.
Inna możliwość to chyba tylko chroot.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}