problemik z CUPS - zacinanie kolejki

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 22 Lis 2005, 22:21:06 CET

Dnia 22-11-2005, wto o godzinie 00:14 +0100, Miesiu napisał(a):

> Wg mnie to coś masz chyba zwalony cups albo gs albo ppd - bo wydruk powinien
> nastąpić co najwyżej obcięty.

problem w tym ze dokument idzie na drukarke która sie blokuje (na
wyswietlaczu wyswietla zły format), dane są RAW (bezposrednio z drivera
windowsowego) i winne jest ustawienie w driverze formatu letter

tutaj cups IMHO nie wiem czy jest winny, bo raczej nie ma kontroli nad
tymi danymi,
bardziej by mi chodziło o takie skonfigurowanie które wydruk który nie
zszedł z kolejki w jakims czasie omijał/przekazywał na koniec kolejki

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl