nowy udev i eagle_usb

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Wto, 22 Lis 2005, 23:15:48 CET

On Tue, 22 Nov 2005 08:22:43 +0100
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> Problemem jest:
>
> 1. nieladowanie eagle-usb, ale to ustalilismy mozna sobie wpisac
> do /etc/modules
> 2. nieladowanie ppp_generic, ale to patrz pkt. 1
> 3. nietworzenie /dev/ppp po zaladowaniu ppp_generic i to jest
> najwiekszy problem. Tak wiem ze mozna sobie to dopisac skryptow
> startowych ale to juz nie jest prawidlowe rozwiazanie.

$ rpm -q udev kernel kernel-usb-eagle
udev-075-2
kernel-2.6.12.5-0.4
kernel-usb-eagle-2.2.0-3 w 2.6.12.5_0.4

żadnych wpisów w /etc/modprobe.conf. Żadnych zmian. Działa.

Na razie jedyne co nie działa, to automagiczne odpalanie neo+, po
podpięciu modemu. Natomiast przy starcie systemu, czy też przy ifup
ppp0 neo+ odpala się jak należy.

Czy przy udev-075-2 ma ktoś jeszcze jakieś problemy? Jeśli tak, to albo:
- za stary kernel
- niemożliwe ;-)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org