Brak usb

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Śro, 23 Lis 2005, 01:24:22 CET

Dnia wtorek, 22 listopada 2005 20:18, Łukasz Maśko napisał:

> Zastopuj inetd (/etc/init.d/rc-inetd stop) i odpal ręcznie saneda na jego
> prawach z debugiem (sudo -u saned "/usr/sbin/saned -d256") i spróbuj
> zeskanować coś, ewentualnie wykryć skaner. Może to ci coś podpowie. Przy
> okazji podeślij to tutaj. U mnie zapuszczenie scanimage -L z komputera w
> sieci daje w tej sytuacji taki efekt:
>
> $ sudo -u saned saned -d256

No raczej tak własnie:
sudo -u saned saned -d256 ... :)

Ale najlepsze jest to, że tak działa oki... :|
A jak uruchomię go z rc-inetd to nie...
No i o co mu chodzi? Jak go ewentualnie uruchomić w trybie debagowania z
rc-inetd? Bo jak dopisałem parametr i wziąłem to w uszy to się nie uruchamia
tylko skrypt wywala jakieś błędy..
po z tym sprawdzalem, że z GIMP-a działa wszystko prawidłowo.
I przez xsane i przez xscanimage.
Tyle że GIMP gdzieś na początku sobie coś zabuksował i się przy tym upiera.
Znaczy , jeśli chodzi u urządzenia do wyboru...
Po za tym jest oki.
OOorg nie jest taki bystry ale też skanuje...

Pozdrawiam
Grzegorz