Problem z podłączeniem się do AP (wi-fi)

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Śro, 23 Lis 2005, 08:31:00 CET

Witam,

Właśnie zacząłem swoją przygodę z sieciami wi-fi pod linuxem i mam
problem z podłączeniem się do AP.

Sprzęt to:
AP: Netgear RangeMax Wireless Router WPN824
Karta: Netgear RangeMax Wireless PC Card WPN511

Laptop wykrywa kartę, iwconfig pokazuje interface ath0,
ifconfig ath0 up podnosi interface (nadaje mu adres ipv6?? nie wiem czemu)
iwlist ath0 scan znajduje AP
Jednak jak zrobię dhcpcd ath0 to dostaję:
ath0: no IPv6 routers present
Jak dodam do ath0 adres ipv4 to mogę go pingować, ale AP już nie.

AP ustawiam do testów w tryb bez żadnego szyfrowania.

Chyba jestem już blisko zestawienia tego połączenia ale nie bardzo wiem
czego mi brakuje ;-)

--
Pozdrawiam,
Łukasz Marciniak