problem ze squid

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pią, 25 Lis 2005, 10:29:58 CET

Mikolaj Kucharski napisał(a):

> Przeinstawlowywujac squida (poprawcie mnie jesli sie myle) logi nie
> sa czyszczone, wiec mozliwe ze to nie w ich rozmiarze jest problem. Jak
> wyskoczy blad, musialbyc namierzyc, ktory plik powoduje sygnal ``XFSZ''.
>
> z ``rpm -q --scripts squid'', widac ze po zatyrzymaniu daemona proxy
> na pocztaku usuwania pakietu cache squida (preuninstall) jest usuwany
> komenda:
>
> 	rm -rf /var/cache/squid/??
>
> wiec, jesli to Ci pomaga (zamiast przeinstalowywania pakietu) to porblem
> twki w powyzszej lokacji. Tam musialbys poszukac zbyt duzego pliku,
> [...]
cache nie jest kasowany
tzn, kesz mam w /cache
takze instalacja squida go nie kasuje

dokładnie robie tak:
kopiuje pliki konfiguracyjne (ale robiłem tez bez kopiowania)
uninstall squid
install squid
kopiuje konfig do /etc/squid
i squid działa

logi są na pewno kasowane, bo widze ze mają kilka kilo po reinstalce,
takze na pewno są kasowane..

na tej podstawie obstawiam, ze problem w nie lezy w keszu.

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel