udev - problemy

Jakub Krajniak jkrpld w op.pl
Śro, 30 Lis 2005, 00:36:05 CET

On Tue, Nov 29, 2005 at 01:40:44PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski said:

> udev-hotplug powinien sam załadować moduły do działania pendrive. z
> tego co widzę to tak się dzieje.
> przykro mi ale jeśli nie podasz więcej informacji koniecznych do
> zdiagnozowania problemu, nikt Ci nie pomoże.
hm pomogło zamienić w pliku modprobe.rules pomogła zmiana z usb na
usb_device (w mini patchu pewnie będzie jaśniej). pendrive a właściwie
mp3player Zoltrix przedstawia się tak (w udevmonitor):
UEVENT[1133305196.810514] add@/devices/pci0000:00/0000:00:07.2/usb1/1-2
UEVENT[1133305196.810582] add@/devices/pci0000:00/0000:00:07.2/usb1/1-2/1-2:1.0
UEVENT[1133305196.812860] add@/class/scsi_host/host3
UEVENT[1133305196.812927] add@/class/usb_device/usbdev1.7
UDEV  [1133305196.857814] add@/devices/pci0000:00/0000:00:07.2/usb1/1-2
UDEV  [1133305197.048799] add@/devices/pci0000:00/0000:00:07.2/usb1/1-2/1-2:1.0
UDEV  [1133305197.070296] add@/class/scsi_host/host3
UDEV  [1133305197.086353] add@/class/usb_device/usbdev1.7

właśnie nie miałem pojęcia jakie informacje mam podać, więc nie podałem
żadnych.

Pozdrawiam
/J

--
#:> Jakub Krajniak *[ teodor ]* http://www.teodor.int.pl
#:> jid: teo777//chrome.pl      || sms: +48663283976