resmgr - błędy

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Pon, 28 Lis 2005, 08:38:53 CET

W syslog wciąż zbierają mi się błędy przy uruchamianiu niektórych programów.
Jak na razie zauwarzyłem, że jest tak dla k3b, xsane, saned.
Wpisy w syslog wyglądają następująco:
Nov 28 08:20:23 grzes k3b: resmgr: communication failure: Nie ma takiego pliku
ani katalogu
[...]

I tak dla każdego uruchamianiego z w/w programów.
Dzieje się to tak jak napisałem podczas uruchamiania tychże.
Co to może być?!?

Pozdrawiam
Grzegorz