Problem a apache-1.3.34 i SSL

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 28 Lis 2005, 15:38:23 CET

On Mon, 28 Nov 2005, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> btw. Apacz2.1 ma TLS i tam już tak nie jest. Można robić upgrade połaczenia
> http do TLSowego, a tym samym mieć vhosty name-based. Problem w tym, że chyba
> z zero przeglądarek to obsługuje (rfc któreśtam).

Dzięki za oświecenie mnie w tym temacie - podejrzewałem że to może być coś
takiego, ale nigdzie nie mogłem znaleźć potwierdzenia... :)

Tymczasowo rozwiązałem nasłuchiwaniem na dodatkowym porcie - ale nie
przypuszczałem że jest to właściwe rozwiązanie ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004