udev - problemy

Jakub Krajniak jkrpld w op.pl
Pon, 28 Lis 2005, 23:54:16 CET

On Mon, Nov 28, 2005 at 09:28:34PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski said:

> załaduj odpowiednie moduły. udev zajmie się stworzeniem plików urządzeń.
bo to jeszcze parport_pc brakowało

> sorry, ale na bug report to się nie nadaje.

okey przepraszam za zawracanie głowy, od wczoraj się z tym morduje a to
proste się okazało. Moduły parport_pc, sd_mod i usb-storage. Wcześniej
to chyba hotplug to sam robił, bo nigdy nie ładowałem z palca tych
modułów. Można jakoś zmusić udev, żeby po podpięciu pendrive ładował te
moduły automagicznie a po odpięciu je usuwał, czy tez nie taka jego
rola?

/J

--
#:> Jakub Krajniak *[ teodor ]* http://www.teodor.int.pl
#:> jid: teo777//chrome.pl      || sms: +48663283976