udev - problemy

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 29 Lis 2005, 13:40:44 CET

--- Jakub Krajniak <jkrpld w op.pl> wrote:

> bo to jeszcze parport_pc brakowało

rzuć okiem do archiwum listy linux-hotplug, było dokadniej na ten
temat. a potem podślił łatkę ;)

> okey przepraszam za zawracanie głowy, od wczoraj się z tym morduje a to
> proste się okazało. Moduły parport_pc, sd_mod i usb-storage. Wcześniej
> to chyba hotplug to sam robił, bo nigdy nie ładowałem z palca tych
> modułów. Można jakoś zmusić udev, żeby po podpięciu pendrive ładował te
> moduły automagicznie a po odpięciu je usuwał, czy tez nie taka jego
> rola?

udev-hotplug powinien sam załadować moduły do działania pendrive. z
tego co widzę to tak się dzieje.
przykro mi ale jeśli nie podasz więcej informacji koniecznych do
zdiagnozowania problemu, nikt Ci nie pomoże.

--
Fryderyk Dziarmagowski