HOWTO: Sieć PocketPC <---bluetooth---> PLD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 29 Lis 2005, 22:48:28 CET

Dnia wtorek, 29 listopada 2005 22:29, Michał Łukaszek napisał:

> ... może dorzuć to do PLDowego wiki, albo do dokumentacji? Przyda się...

Może niech ktoś jeszcze to przetestuje i jeśli się to sprawdzi, to się
pomyśli o utrwaleniu opisu.

A na marginesie - gdzie jest PLD'owe wiki? Bo nie mogę znaleźć :-/ A
www.pld-linux.pl nie działa.