mencoder i divx dla stacjonarnego odtwarzacza

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 29 Lis 2005, 19:08:04 CET

On Monday 28 November 2005 11:10, lukasz wrote:

> Czy 'acidrip' sie nadaje?
> zaciagnalem perl-Video-DVDRip po pozytywnych opiniach w google,
> ale niestety nie odpala sie:
> [lukasz w elf poldek]$ dvdrip
> [filterlist] (re)scanning transcode's module path /usr/lib/transcode...

Działa bardzo dobrze, choć ja zrobiłem do testów dwa filmy.
Zainstaluj paczkę transcode. Warto w opcjach dać 2-nd pass, daje lepsze efekty
choć podwaja czas zgrywania.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics