Creative wireless 6000 - problem z mychą

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 30 Lis 2005, 00:09:43 CET

Witam
Dostałem w prezencie taki zestaw bezprzewodowej myszy i klawiatury -
nazwa w temacie. Niestety myszka się tnie pod X jak zastosuje protokół
ps/2 albo auto (wtedy wykrywana jest jako explorer ps/2) w xorg.conf.
Jak wklepie jako protokół usb to X wygóle nie wstają :( Miał ktoś z
czymś takim do czynienia?? Jakoś udało mu się zmusić myszkę do
poprawnego działania??
P.S. W sieci znalazłem jakiś patch do jądra na usbhid.c (bo podobno
nienadąża ten moduł z odczytywaniem sygnałów od myszki ), lecz chciałem
się zapytać speców może wy bedziecie wiedzieć...

Piotr Grymkowski