LG DVDRAM GSA-4167B i nagrywanie CD-R...

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Wto, 29 Lis 2005, 23:44:27 CET

Sprawiłem sobie nową nagrywarkę dvd, żeby być trendy... ;)
I nie zostawac w tyle.
No i tyle z tego mam, że jest problem z nagrywaniem płyt CD.
Nie to że się nie dają bagrywać, tylko że prędkość jest no powiedzmy nie
zadowalająca.
A mianowicie...
Perwsze około 50 MB nagrywa się z prędkością około 16x
Następnie do 193 MB nagrywane jest to z prędkością około 24x
No i następnie do końca płyty idzie poniżej 6x
I tak cała płyta jest nagrywana ze średnią prędkością około 6x...
O co może tutaj chodzić?!?
Używałem płyt różnych producentów, więc to nie jest wina płyt..
I dla różnych płyt jest takl samo, albo chociaż podobnie.
Czy ktoś spotkał się z tym może wcześniej?...

Grzegorz