LG DVDRAM GSA-4167B i nagrywanie CD-R...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 30 Lis 2005, 09:43:47 CET

Dnia śro 30. listopada 2005 08:03, Pawel Koska napisał:

> Moja LG nagrywała trochę inaczej...
> Znaczy się najpierw było 16x, potem 24x, następnie 32x (przy płytach CD).
> Jak z DVD nie pamiętam czy były takie zmiany...
>
> Postaram się to przetestować jak tylko ta nagrywarka wróci z serwisu LG :-)

Fajnie.
Sprawdziłem w innym sprzęcie, pod Windą w Nero. Nagrywało się z równą
prędkością.
W PLD próbowałem nagrywać przy pomocy k3b (cdrecord) i w NeroLinux. I było
podobnie, znaczy nie jestem w stanie określić prędkości w NeroLinux ale
nagrywarka zachowywała sie podobnie i myślę, że te prędkości są podobne...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Najlepsza część życia ludzkiego to małe, bezimienne i zapomniane akty dobroci
i miłości.