LG DVDRAM GSA-4167B i nagrywanie CD-R...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 30 Lis 2005, 18:38:37 CET

Dnia środa, 30 listopada 2005 09:43, Grzegorz Pietrzak napisał:

> Fajnie.
> Sprawdziłem w innym sprzęcie, pod Windą w Nero. Nagrywało się z równą
> prędkością.

Winda jest tak inteligentna, że zawsze pisze np. x52. A jeżeli user jest
na tyle inteligentny, że sądzi iż nagrywanie płyty x52 trwa ~5 minut, to
są siebie warci. ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>