wine

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 1 Paź 2005, 22:47:02 CEST

Witam
zainstalowałem wine. Przy pierwszym uruchomieniu utworzył mi katalog
~/.wine z zawartością. Jest tam drive_c.
Jak uruchomiłem wine notepad to mogłem zapisywać pliki w ~/.wine/drive_c
(czyli na dysku c w wine), ale chciałem zainstalować corela i instalator
twierdzi, że na dysku c jest 0 wolnego miejsca i kicha :(
W syslog znalazłem takie coś (ale nie wiem co to znaczy, a w google nie
znalazłem):
Oct  1 22:25:39 tom kernel: grsec: denied resource overstep by
requesting 1024 for RLIMIT_NOFILE against limit 1024
for /usr/bin/wine-preloader[wine-preloader:8357] uid/euid:1000/1000
gid/egid:1001/1001, parent /sbin/init[init:1] uid/euid:0/0 gid/egid:0/0

kernel-grsecurity-smp-2.6.13.2-0.2
wine-20050830-1
wine-dll-d3d-20050830-1
wine-dll-gl-20050830-1
wine-dll-twain-20050830-1
wine-drv-alsa-20050830-1
wine-programs-20050830-1

Jakiś rok temu jakoś bez problemów wine z corelem mi działało, a teraz
niestety potrzebuję pomocy...
Krystian T

        "errare humanum est..."