Firefox - bajzel w repo

Wto, 4 Paź 2005, 13:50:15 CEST

On Tuesday 04 of October 2005 13:33, Daniel Dawid <Light-I> Majewski wrote:
> Witojcie, mogłby mi ktoś wyjaśnić, dlaczego jedyną sensowną metodą
> korzystania z firefoksa (wraz z wszystkimi polskimi rozszerzeniami) jest
> instalacja z www.firefox.pl ? ;)
Oczywiście - 0 osób robiących firefoxa w pld.

> Nie mozna jakoś skolejkować na
> builderze, ze jeśli buduje się firefox to i firefox-lang-pl też ?
Automatycznie póki co nie.

> thunderbirdem zresztą podobne historie - brak polskiej wersji - brak
> możliwości korzystania z rozszerzeń_pl, bo o obecności takowych w repo
> nie śmiem napomknąć, zresztą to nie jest problem nie do przeskoczenia.
Może w takim razie w zrobisz tą polską wersję?

> Moim głównym powodem do napisania tego postu jest to, że wolę jak nic
> nie ma nowego w AC(-main), niż są jakieś niedoróbki, które po
> --upgrade-dist robią kaszankę z wielu godziń dotychczasowej pracy nad
> dopieszczaniem systemu ;)
Rozwiązanie jest dość proste - nie upgreaduj systemu z main (_zwłaszcza_ w
trakcie przenosin z ready do main, które to trwają min. kilka dni).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/