Firefox - bajzel w repo

Daniel Dawid <Light-I> Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 4 Paź 2005, 14:34:31 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Oczywiście - 0 osób robiących firefoxa w pld.

> Automatycznie póki co nie.

> Może w takim razie w zrobisz tą polską wersję?
A próbowano wymienić w tej sprawie kilka maili z osobami od
www.mozillapl.org (www.thunderbird.pl www.firefox.pl) ? Po co dublować
ich pracę, kiedy możnaby podjąć współpracę ? W końcu oni są zadowoleni,
gdy więcej osób jest użytkownikami polskiej wersji... ;)
Co do pomocy, co mógłbym robić ?

> Rozwiązanie jest dość proste - nie upgreaduj systemu z main (_zwłaszcza_ w
> trakcie przenosin z ready do main, które to trwają min. kilka dni).
A moznaby nie kasować starszych wersji pakietów przed zakończeniem
takowych przenosin - jak coś nie tak - --downgrade na te kilka dni ? ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid <Light-I> Majewski