Firefox - bajzel w repo

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 4 Paź 2005, 15:31:01 CEST

On Tue, 04 October 2005 14:34:31 +0200, Daniel Dawid <Light-I> Majewski wrote:

> A próbowano wymienić w tej sprawie kilka maili z osobami od
> www.mozillapl.org (www.thunderbird.pl www.firefox.pl) ? Po co dublować
> ich pracę, kiedy możnaby podjąć współpracę ? W końcu oni są zadowoleni,

Oni może są zadowoleni, użytkownicy niekoniecznie, o czym swego czasu
mogłem poczytać np. na pl.pregierz (a w Windows to już w ogóle...).
IMHO nie ma sensu, żeby developerzy szarpali się z tym Firefoksem,
bo problem wcześniej czy później rozwiąże się sam -- Firefox umrze
i odejdzie do historii. :-)

--
Dariusz Laskowski     Własnoręczne dłubanie w kernelu to jakby ręcznie
darlas at post.pl     wykaligrafowane na czerpanym papierze lekko