Firefox - bajzel w repo

Daniel Dawid <Light-I> Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 4 Paź 2005, 19:17:48 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Nie zauważyłeś opery? ;-)
Zauważyłem, zainstalowałem i nie używam... ;) Firefox z wybranymi
rozszerzeniami sprawuje się dla mnie funkcjonalniej (nie udało mi się
zmusić opery do zachowywania haseł/formularzy na forach, FF robi to "od
kopa", niezależznie czy jest już coś tam wpisane, czy nie, wpisuje to,
co powinno być), otwierają się zakładki z taką samą zawartością, jak po
zamknięciu przeglądarki, tylko jest wolniejszy (no i wyżej pisałem o
banerze... ;), ale w końcu coś za coś.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid <Light-I> Majewski