Firefox - bajzel w repo

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 4 Paź 2005, 22:46:48 CEST

> Ja używałem Mozilli Suite, ale pewnego razu stwierdziłem :
> a) nie musi mi kwitnąć w pamięci przeglądanie www, jak tylko potrzebuję
> pocztę.

Ja nie widze specjalnych roznic w zajetosci pamieci miedzy odpalonym
thunderbirdem, a mozilla z przegladarka i klientem poczty rownoczesnie.
W tej chwili mozilla z odplanym rownoczesnie www i poczta zajmuje mi ~60
MB. Dla porownania sam thunderbird zajmuje ~52, a sam firefox ~49. Czyli
zeby miec ta sama funkcjonalnosc przy uzyciu duetu ff i tb musialbym
"zmarnowac" 41 MB ramu wiecej. Jak dla mnie nieakceptowalne.

> b) Problem z kolejnym update wywalił mi zarówno www, jak i mail

Nie uswiadczylem.

> c) spodobało mi się oddzielenie profilu uzytkownika dla www i poczty -
> dla www wystarczy mi backup bookmarks.html, a resztę mogę kasować do
> woli, ewentualnie searchengines (to oddzielenie szukania też mi pasuje,
> bo jest bezpośredzni wybór, w czym ma szukać, google to nie jedyna
> wyszukiwarka ;) )

No popatrz, za to samo lubie mozilla suite. Od kiedy go uzywam trzymam
www i poczte na osobnych profilach :) To juz kwestia konfiguracji, nie
samej przegladarki/klienta poczty.

M.