cvs.pld-linux.org jakiś mirror

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 5 Paź 2005, 13:20:39 CEST

On Tue, 06 September 2005 20:20:43 +0200, Dariusz Włodarczyk wrote:

> No jeszcze ja mogłem mieć pecha ;) ale fakt, że problemy miałem :(

A ja sobie chyba wykrakałem problemy: :-(

13:12 darlas w bunker:SPECS $ cvs up
cvs [update aborted]: connect to [anoncvs.pld-linux.org]:2401 failed:
Connection timed out
13:15 darlas w bunker:SPECS $

Natomiast gdy używam cvs.pld-linux.org jest OK.

--
Dariusz Laskowski              Ćwicz sztuki walki, wyrobisz sobie koordynację
darlas at post.pl              wzrokowo-ruchową. Po kilku latach treningu