Poldek - problem.

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 5 Paź 2005, 12:48:28 CEST

Dnia 05-10-2005, śro o godzinie 07:07 +0200, htomasz w o2.pl napisał(a):

> To ja też poczekam :)

i tak kazdy bedzie czekac zamiast robic, na pewno szybko sie doczeka :/
cos jest zle , napraw, podeslij patcha na devel
PLD zeby było lepsze wymaga pracy a nie czekania

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl