mc po upgrade

Śro, 5 Paź 2005, 23:06:24 CEST

On Wednesday 05 of October 2005 22:16, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia środa, 5 października 2005 20:58, Michal Abramowicz napisał:
> [...]
>
> Czy prawdę to nie wiem, ale mówi, że - po pierwsze - mc ładuje libX11.so:
>
> open("/usr/X11R6/lib/libX11.so", O_RDONLY) = 3

mc ma opcję:
  -x, --xterm         Bezwzględnie aktywuje obsługę xterma
i afaik jeszcze od myszy coś chce jeśli znajdzie, że jest DISPLAY= ustawione.

spróbuj mc -d

libx11 dlopenuje.

> Mi osobiście to nic nie mówi :-/
echo $DISPLAY?

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/