ile portów serial

pijotr pijotr w list.pl
Czw, 6 Paź 2005, 00:54:11 CEST

Dnia Wed, 05 Oct 2005 11:29:01 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
<arekm w pld-linux.org> napisał:

> btw. jakie karty kupujesz i gdzie? (ja czekam na moxę akurat)

cóż, na razie prowadzę rozeznanie co do technologii, bez wskazania na
konkretny produkt
w międzyczasie okazało się, że producent wyposaży jednak wspomniane wagi w
interfejsy ethernetowe, co nieco zmienia typ i skalę problemu...

pozdrawiam
pijotr