Firefox - bajzel w repo

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 6 Paź 2005, 10:28:59 CEST

On Thu, Oct 06, 2005 at 03:57:40AM +0200, Michał Panasiewicz wrote:
> a swoja droga skoro oni potrafia zbudowac działajacego sprawnego FF to
> moze ktos obeznany napisał by do nich aby ujawnili ten secret jak krok
> po kroku go buduja , bo to w sumie kurcze głupie jest ze mozna a my nie
> mamy, w końcu to otwarte zródła wiec i kompilacja chyba jest gdzies
> opisana a nie jakas wielka tajemnica??? poza tym po co odkrywa koło na
> nowo???????

Mi też zależy na ff w pld żeby działało, czytaj w pracy tego używa całe
stado, aktualnie jakaś przedpotowpowa wersja, bo się nie krzaczy, ale
chyba od upgrejdu będzie wersja binarna, bo działa.

Co do dostępu to narazie znalazłem coś takiego:
http://mozillapl.org/projekty/cvs?v=dgp

m.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba